Tips employer branding: Hoe pak je dat goed aan?
Tips employer branding: Hoe pak je dat goed aan?Employer branding is dé manier om jouw organisatie aantrekkelijk te maken voor...
Waarom marketing uitbesteden?
Waarom marketing uitbesteden? Een vergelijking van je optiesHet uitbesteden van marketing is voor veel bedrijven een belangrijke...
Op welke manieren kun je je naamsbekendheid vergroten?
Op welke manieren kun je je naamsbekendheid vergroten?In een wereld waar de concurrentie groot is, is een sterke naamsbekendheid...
Het belang van interne communicatie bij bedrijven
Het belang van interne communicatie bij bedrijvenHet belang van interne communicatie bij bedrijvenEffectieve interne...
De kracht van video in jouw marketingstrategie
De kracht van video in jouw marketingstrategieDe kracht van video in jouw marketingstrategieIn de huidige digitale wereld wordt...
Maak van de zomer een succes
Maak van de zomer een succes!Hoe je de rustige zomerperiode optimaal benut voor je marketingstrategie.0165 - 745...
Eric van deRijder vertelt over marketing outsourcing bij KIK
Eric van deRijder vertelt over marketing outsourcing bij KIKReview van deRijderWij werken met Eric van deRijder op basis van...
Succesvol inhaken op social media: maak je merk onvergetelijk!
Succesvol inhaken op social media: maak je merk onvergetelijk!Inhaken, je ziet het overal op social media. Van Pannenkoekendag...
Boost je content creatie met ChatGPT
Boost je content creatie met ChatGPTChatGPT, een handige tool die een grote bijdrage levert of is het toch een bedreiging?0165 -...
Klant aan het woord: Cable Partners
Een jubileum behaal je niet in je eentje. Daar heb je goede relaties voor nodig. Zo werken wij al jaren samen met onze klant Cable Partners. Daarom blikken wij terug en ook graag vooruit met Rob van Beek, directeur van Cable Partners.
Drukkerij Altorffer aan het woord
Dit jaar mogen wij ons 10 jarig jubileum vieren, maar dat is niet alleen dankzij onze eigen inzet. Naast onze klanten, zijn we ook onze partners dankbaar dat zij bijdragen aan het hoog houden van onze kwaliteit. Zo werken wij al jaren samen met Altorffer.
Van offline naar online
Hoe was het in onze branche 10 jaar geleden? Welke media gebruikten we en hoe snel is alles veranderd? Draait het écht allemaal alleen nog maar om online?
De kracht van multichannel marketing
De kracht van multichannel marketingWij van KIK geven altijd het advies: ga voor multichannel marketing. Waarom en hoe je dat...
Online marketingtrends 2022
Online marketingtrends 2022Trends in de gaten houden, dat doen ze hier zeker bij KIK. Laten we wat trends voor je op een rijtje...
Met employer branding een onderscheidend werkgeversmerk
Word met employer branding een onderscheidend werkgeversmerkDat wil jij toch ook? Toch?0165 - 745...
Ligt jouw marketingplan voor 2022 al klaar?
Ligt jouw marketingplan voor 2022 al klaar?December, dé tijd om na te denken over je plannen voor het nieuwe jaar! Is jouw...
Neuromarketing: ver van je bed?
Neuromarketing: ver van je bed?Het klink allemaal heel ingewikkeld. Neuromarketing. Nee daar doet ons bedrijf niet aan. Veel te...
Hoe werkt influencer marketing? 5 stappen om succesvol influencer marketing in te zetten
Hoe werkt influencer marketing? Bloggers, vloggers en youtubers. Je komt ze tegenwoordig overal tegen. Maar hoe ga je aan de...
Alles kleurt oranje!
Alles kleurt oranje! Het EK voetbal is gestart en dat betekent inhaken! Wanneer je een folder leest, televisie kijkt of gewoon...
Event marketing: wat je moet weten!
Event marketing: wat je moet weten!Event marketing wordt steeds belangrijker. Wij vertellen je hoe je het in kunt zetten! En hoe...
Tips om tot een goede huisstijl te komen!
Tips om tot een goede huisstijl te komen!Je wilt graag met jouw merk op de markt komen, maar hier hoort wel een bijpassende...
Verander je wachtwoord op de Wereld Wachtwoord Dag
Verander je wachtwoord op de Wereld Wachtwoord DagVerander jij wel eens jouw wachtwoorden of blijven deze altijd hetzelfde?...
Nieuwe markten aanboren of innoveren?
Nieuwe markten aanboren of innoveren?Je wilt #vooruitgaan, dát is jouw KIK! Maar hoe doe je dat en hoe zorg je voor die...
Lekker spammen met e-mail marketing
Lekker spammen met e-mail marketingWij moeten de ondernemer nog tegenkomen die nog nooit over e-mail marketing heeft...
Storytelling in video
Storytelling in video, hoe doe je dat?Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. Maar wat is er nog beter dan beeld? Bewegend...
Een pay-off bedenken, hoe doe je dat?
Een pay-off bedenken, hoe doe je dat?Veel vertellen met weinig woorden. Dat is wat we willen. En dit kan, met de juiste pay-off!...
Haal het beste resultaat uit je sales!
Haal het beste resultaat uit je sales!2020, een jaar voor in de geschiedenisboeken. Maar wat brengt 2021? Gaan we weer...
Inbound marketing: een slimme strategie
Inbound marketing: een slimme strategieWat zoekt jouw publiek? Wat willen ze zien of lezen? Daar richt je je op met inbound...
Employer branding: hoe pak je dat goed aan?
Employer branding: hoe pak je dat goed aan?We kennen allemaal wel het belang van de juiste branding. Dit is je gezicht, je...
Kernwaarden bepalen moeilijk?
Kernwaarden bepalen moeilijk?Om naar buiten te communiceren, moet je eerst weten wat je kernwaarden zijn. Maar hoe kun je je...
Humor in reclame. Wel of niet doen?
Humor in reclame. Wel of niet doen?Wie lacht is weerloos, maar ben je met humor in reclame dan verzekerd van succes? Na wat...
Hoe zorg ik voor een positieve werksfeer?
Hoe zorg ik voor een positieve werksfeer?Na een toffe workshop van Marcel Bos over de werking van het brein, was ik direct...
Corona, hoe kom je er doorheen?
Corona, hoe kom je er doorheen?Zakelijk dan hè? Het valt niet te ontkennen, we zitten op dit moment in een hele bijzondere tijd...
Waarom kiest een klant voor jou?
Waarom kiest een klant voor jou?Jij bent natuurlijk beter dan je concurrent. En niet zo’n klein beetje ook. En jouw klanten...
Seks, humor en het beloofde land
Seks, humor en het beloofde landZoals in elke branche is het belangrijk om bij te blijven. Door mediakanalen te volgen, blogs te...
Een eindejaarsgeschenk, wat moet je ermee?
Een eindejaarsgeschenk, wat moet je ermee?Het einde van het jaar komt weer in zicht. Vol met verplicht gezellige familiedagen en...
Het belang van contentmarketing
Het belang van contentmarketingDat we met z’n allen moeten bloggen, dat weten we inmiddels wel. De belangrijkste redenen voor...
Remarketing als sterke verkooptool
Remarketing als sterke verkooptoolHet is een erg effectieve manier van online adverteren, omdat je banners getoond worden aan...
En, wat is jouw KIK?
Neem contact op, vinden we leuk!