Een campagne die opvalt, raakt en blijft hangen

Vaak vraagt de markt om een speciale aanpak, is de actualiteit interessant om op in te springen, zoals een verhuizing of een bepaalde regelgeving die verandert… Er zijn veel verschillende redenen om een speciale, vaak op sales gerichte, campagne te ontwikkelen.

Of misschien ben je juist op zoek naar personeel en wil je special gericht op je employer branding een campagne laten bedenken.

En laten we interne communicatie niet vergeten. We willen allemaal alle neuzen dezelfde kant op. Handig is dat iedereen dan doordrongen is van je kernwaarden. Ook hiervoor kunnen we een campagne ontwikkelen. Met een interne campagne kun je er ook voor zorgen dat er minder fouten gemaakt worden, dat bijvoorbeeld de security awareness verhoogd wordt.

Kortom, en zijn veel redenen om een campagne te ontwikkelen!

En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!

 

Rietschotten 1
4751 XN Oud Gastel (Roosendaal)

info@kikmc.nl

En, wat is jouw KIK?

Neem contact op, vinden we leuk!

13 + 1 =