Een campagne die opvalt, raakt en blijft hangen

Er zijn veel verschillende redenen om een speciale, vaak op sales gerichte, campagne te ontwikkelen. Een nieuw product, veranderende markt, regelgeving waar je aan voldoet, andere actualiteiten? Perfecte redenen voor een campagne, waarbij je op gestructureerde wijze en met crossmediale inzet van middelen jouw doelgroep gaat overdonderen.

Natuurlijk kan het ook zijn dat je op zoek bent naar personeel, dan is een zogenaamde employer branding campagne waarbij je duidelijk naar voren laat komen waarom mensen bij jou wíllen werken, een must!

En laten we interne communicatie niet vergeten. Met een alle-neuzen-dezelfde-kant-op campagne, zorg je ervoor dat mensen doordrongen zijn van jouw kernwaarden, waardoor ze ook daarnaar gaan handelen. Maar misschien ben je wel op zoek naar de juiste manier om je security awareness te vergroten?

Kortom, 1001 redenen om een campagne te ontwikkelen!

En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!

splet99 krog

Waaruit bestaat een campagne?

Eigenlijk is de campagne de doorvertaling van het concept. We hebben een aansprekend beeld, we weten wat we willen vertellen, dus nu gaan we de boer op!

Natuurlijk doen we dit ook weer op gestructureerde manier. We gaan na waar jouw doelgroep zich bevindt, welke mediakanalen gebruikt hij? En op welk moment  is jouw doelgroep vatbaar voor jouw boodschap?

Een campagne gaat dus verder dan het maken van een eenvoudige flyer, maar een combinatie van middelen die elkaar versterken. Want die flyer kan op zich best effectief zijn, maar in combinatie met andere middelen zal hij vele malen meer op leveren. En uiteindelijk is dat waar we voor gaan: een campagne die raakt, opvalt en blijft hangen!

 

Rietschotten 1
4751 XN Oud Gastel (Roosendaal)

info@kikmc.nl

En, wat is jouw KIK?

Neem contact op, vinden we leuk!

14 + 15 =