Achtergrond

We hebben een plan gemaakt met daarin een consumentenaanpak. De basiscommunicatie lag er al, wij pakken nu met ze door!

Contactpersoon: Marloes Boogaard

Wil je meer weten over deze projecten? Neem gerust contact met me op!

“KIK, een verademing om mee te mogen werken!”

Carien Vogt

revija mazda grafično oblikovanje

Webshop en bloggen

We hebben een website voor Avoyd gebouwd en zijn aan de slag gegaan met een stukje SEO.

Ook hebben we een persona opgesteld en bloggen we vanuit deze persoon over allerlei onderwerpen die de doelgroep aan spreekt. Dit volgens het inbound marketing principe.

E-mail marketing

Om groothandels extra te stimuleren Avoyd producten te verkopen, hebben we een e-mailing ontworpen waarin staat dat bij elk Avoyd product een toilettasje meegegeven wordt. Een extra stimulans!

opel magazin
revija mazda grafično oblikovanje

Offline activatie

Inmiddels hebben we ook veel offline middelen ingezet om bekendheid te creëren. Denk aan onder andere posters en advertenties. 

Product fotografie

Ook zorgen we dat hun producten professioneel gefotografeerd worden.

opel magazin
Meer bekendheid voor cosmeticalijn

Beeldtaal en pay-off

Later hebben we een leuke beeldtaal voor ze gemaakt die te zien is in de banner. En een pay-off bedacht:

Be gentle to your skin and show it!

 

Markt 88
4701 PJ Roosendaal

info@kikmc.nl

En, wat is jouw KIK?

Neem contact op, vinden we leuk!

10 + 8 =