Een opvallende beursstand
Het doel van je deelname is wel bepalend voor de aanpak. Als je relaties wilt onderhouden, zorg dan voor goede stoelen, een hapje en drankje. Een fijne omgeving om even rustig te gaan zitten dus.
Op het moment dat je nieuwe klanten aan wilt trekken, zorg je dat je een goede binnenkomer hebt, mooie verzorgde stand, materialen die je mee kunt geven. En natuurlijk ga je dan niet achterin je stand zitten, maar sta je ervoor, in het gangpad.
En heb je een omzetboost als doel, zorg dan voor een goede beursactie, waar mensen echt op af komen. En dit hoeft niet altijd korting te zijn, een slimme package deal kan ook het verschil maken.
En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!
Beursconcept
Dus naast de inrichting van je beursstand, is het ook belangrijk te zorgen dat je boodschap goed overkomt. We starten dus met de ontwikkeling van jouw beursconcept. En binnen dat concept ontwikkelen we de stand en bedenken we een goede give-away of actie die je kunt gaan doen.
Een communicatie traject kan je helpen meer bezoekers naar jouw beurststand te halen. Stuur bijvoorbeeld een bericht naar je klanten, plaats een oproep op LinkedIn. En als je een win-actie hebt, zorg dan ook voor en extra moment achteraf waarbij je de winnaar nog even in het zonnetje zet.
En nog een kleine tip: als het ergens lekker ruikt, zijn mensen ook eerder genegen om even een kijkje te nemen!
En, wat is jouw KIK?
Neem contact op, vinden we leuk!