Wat we doen

Natuurlijk gaat het overgrote deel van het verkeer via de digitale snelweg, maar laten we ook zeker de traditionele media niet vergeten. Want deze dragen ook zeker bij aan zichtbaarheid en naamsbekendheid.

Door een combinatie te maken van offline en online middelen, een zogenaamde crossmediale aanpak, krijgen we het beste resultaat van jouw campagne!

We hebben jarenlange ervaring in de ontwikkeling van advertenties, flyers, posters, kaarten en brochures, maar denken ook graag mee over jouw bedrijfspresentatie, beursstand, de belettering van je gevel of een slimme inzet van driehoeksborden of andere buitenreclame.

En zoals je van ons mag verwachten, ontwikkelen we het ontwerp, de opmaak tot uiteindelijk de productie. Wel zo handig!

splet99 krog

En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!

Flyer of folder

Een flyer heeft vaak aan beide zijden informatie over jouw bedrijf, product of dienst. Lijkt eenvoudig. Maar wat wil je ermee bereiken? Hoe houd ik het leesbaar? En wat ga je met de flyer doen?

Ansichtkaart

Er wordt een hoop digitaal geregeld. Je stuurt je klanten ook vaker mailtjes dan dat je ze belt, toch? Terwijl we allemaal dol zijn op een persoonlijke aanpak, laat ons vooral niet voelen dat we een nummer zijn. Maak het persoonlijk met een ansichtkaart!

Buitenreclame

Buitenreclame is overal. Kijk buiten maar eens om je heen. Een beletterde bus die voorbij rijdt, steeds meer lichtgevende schermen die je aandacht trekken en natuurlijk de borden die je langs de weg toe roepen.

Gevelreclame

Gevelreclame heeft een tweeledig doel. Ten eerste moet duidelijk zijn voor je klanten en je leveranciers waar je zit. Maar ten tweede draagt gevelbelettering ook bij aan je lokale naamsbekendheid en herkenning. 

Brochure of magazine

Een brochure is eigenlijk een grote versie van een folder. Op deze manier kan je heel veel informatie bundelen en overbrengen. Daar waar een brochure toch vaak een informerend karakter heeft, gaat een magazine meer over het overbrengen van emotie, sfeer, en is gevuld met artikelen.

Advertentie

Adverteren, een van de oudste en bekendste vorm van reclame maken: een advertentie zetten. Na decennia is deze vorm van reclame nog steeds succesvol, zeker als je goed nadenkt over je boodschap.

Beursstand

Als je ervoor kiest om op een beurs te gaan staan, heb je daar hoge verwachtingen van. Het kost toch vaak al genoeg om je eigen plek te hebben, laat staan al je middelen te ontwikkelen! Je staat er vaak om 3 redenen; ofwel om je relaties te onderhouden ofwel om nieuwe klanten aan te trekken en tenslotte om je omzet een extra boost te geven.

Bedrijfspresentatie

Ja! Je hebt eindelijk een afspraak bij die interessante klant! Dan is het wel belangrijk om je verhaal goed te hebben. Een presentatie kan je daarbij goed helpen, in powerpoint op groot scherm of juist compact op je tablet. Je neemt jouw prospect op gestructureerde wijze door je verhaal mee. Alle visuele ondersteuning zal ervoor zorgen dat je verhaal goed blijft hangen.

 

Markt 88
4701 PJ Roosendaal

info@kikmc.nl

En, wat is jouw KIK?

Neem contact op, vinden we leuk!

8 + 4 =