Achtergrond
Anglia is een internationaal instituut wat zich bezighoudt met het afnemen van Engelse examens. Zij bieden de Engelse taal stap voor stap aan en toetsen deze. Uniek is dat je op je eigen niveau wordt ingedeeld. Als je goed bent in Engels, word je zo extra uitgedaagd. Heb je iets meer moeite met de taal? Dan werk je met Anglia stapsgewijs en met meer zelfvertrouwen aan je Engels.
Zij hebben hele uiteenlopende doelgroepen. Van een professional die zich wil verbeteren tot basisscholen die goede kwaliteit willen leveren. En tussen die doelgroepen bevindt zich een hele lastige, namelijk de middelbare scholier. Hoe kunnen we die nou enthousiasmeren?

Contactpersoon: Sylvia Maas
Wil je meer weten over deze projecten? Neem gerust contact met me op!
En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!
Campagne
Omdat Anglia dit jaar 25 jaar bestaat, pakken ze uit met maandelijkse acties richting middelbare scholieren. Doel hiervan is vooral de naamsbekendheid vergroten en enthousiasmeren. Voor elke leerling is er een geschikt programma.
Omdat de huisstijl van Anglia vrij zakelijk is, hebben we ervoor gekozen een concept te ontwikkelen voor een campagne wat qua kleuren wel aansluit bij de huisstijlrichtijnen, maar veel aansprekender is voor een middelbare scholier.
We zijn gestart met een moodboard. We hebben goed gekeken naar beelden die de doelgroep aan zullen spreken. Welke stijlen vinden ze op dit moment tof? En als we denken aan de gaming industry, maar ook aan event communicatie en advertenties, komen we op een schetsmatig geheel.
Poster
Muismatten
Voor de relaties van Anglia hebben we deze handige muismatten mogen ontwerpen.
Campagnebeeld en uitnodigingen EFKF
Ter gelegenheid van het 15 jarig lustrum biedt English for Kids Foundation een international tasting event aan om geld in te zamelen voor het Ukraïne project.
Wij hebben daarvoor het campagnebeeld gemaakt en deze uitnodiging.
En, wat is jouw KIK?
Neem contact op, vinden we leuk!