Een pakkende advertentie

Het resultaat van een advertentie is lastig te meten, tenzij je er een bepaalde actiecode in vermeldt. Toch is een advertentie in het juiste medium een goed onderdeel van je middelenmix.

Afhankelijk van je doelgroep, kies je een vakblad of huis-aan-huis krant, een specifiek magazine of een dagblad. Als je dit goed doet, grijp je je doelgroep precies op het moment dat zijn of haar hoofd daar ook naar staat. Kopje koffie erbij, of juist op zoek naar de informatie die jij ze geeft.

Maar er zijn zoveel verschillende media, dat we ons voorstellen dat het moeilijk is een keuze te maken. Daarom helpen we je daarbij.

En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!

splet99 krog

Of liever nét wat anders?

En misschien is een advertentie wel helemaal niet zo handig. Misschien kunnen we beter een advertorial ontwikkelen, een advertentie die eruit ziet als een artikel. Of we schrijven een column voor je, waarmee je meer inhoudelijke informatie kwijt kunt en je jezelf neer kunt zetten als kennishebber op jouw vakgebied.

Tenslotte maken we de advertentie of advertorial dusdanig op, binnen de richtlijnen van jouw huissstijl, dat hij gaat opvallen in het medium waarin hij geplaatst wordt.

Ook voor advertenties geldt, dat herhaling belangrijk is. Dus plaats niet zomaar 1 losse advertentie, kies liever voor een periode waarin je herhaaldelijk adverteert in diverse media, zowel online als offline.

Online adverteren

Ook online zijn er goede mogelijkheden om te kunnen adverteren. Denk dan aan een banner in een nieuwsbrief van een partner of van een uitgeverij. Of bannering in het Google display. Lees meer over online advertenties.

 

Markt 88
4701 PJ Roosendaal

info@kikmc.nl

En, wat is jouw KIK?

Neem contact op, vinden we leuk!

10 + 5 =