Achtergrond
GePa installatietechniek is een totaalinstallateur gespecialiseerd in het realiseren van technische oplossingen voor bedrijven en particulieren. Dat doen ze met passie voor techniek, brede expertise en jarenlange ervaring. Altijd met aandacht voor innovatie en kwaliteit.
Een huisstijl en website was er al, maar een duidelijke positionering miste. Dit hebben we helder gemaakt, belangrijk voor je klanten, maar ook voor een stukje employer branding.
Contactpersoon: Marloes Boogaard
Wil je meer weten over deze projecten? Neem gerust contact met me op!
En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!
Positionering
GePa had hun kernwaarden helder verwoord, dankzij DeTrainingfactory. Kijkend naar deze kernwaarden, zal de focus liggen op het feit dat GePa alles aanpakt. Geen probleem is te groot, ze lopen voorop in het bedenken van oplossingen. Zij doen dit met veel passie. En dit alles is waarom een bedrijf (of nieuwe medewerker) voor hen kiest.
Als wij naar deze termen kijken en daarop verder borduren, komen we op de volgende pay off:
Groots in ontwikkeling
Met name hun kernwaarden ‘persoonlijke ontwikkeling’ en ‘werken met passie’ zeggen iets over de mensen die bij ze werken. Samen bereiken ze grootse dingen, werken ze aan grootse projecten en dat mag gezien worden.
Daarom laten we mensen in de beelden zien, die grootse dingen doen. Zo is direct duidelijk wat ze doen. Allemaal écht gefotografeerd, op een stoere manier.
We hebben de fotograaf van GePa gebriefd en die is hier super goed mee aan de slag gegaan!
Werving personeel
Om personeel te werven voor de klant, hebben we Facebook advertenties ingezet. Ook hebben we offline advertenties geplaatst.
Website opfrissen
Binnen het nieuwe concept van de positionering, hebben we samen met hun fotograaf gezorgd voor een passende beeldtaal, hebben we een nieuwe pitchtekst geschreven en de website aangepast.
We hebben een webscan gemaakt, een kritische blik op de huidige website. Waar wil je dat een bezoeker op klikt? We hebben veel afleidingen, loze illustraties weggehaald en meer de focus gelegd op de projecten.
Ook hebben we de doelgroepen gesplitst in drie categorieën. Zo ziet iemand direct wat hij graag wil en ziet hij content op zijn wensen afgestemd.
Op de over ons pagina staan duidelijk de kernwaarden uitgelegd. Zo krijg je een veel beter beeld van dit bedrijf.
Advertentie
En soms wil je iemand feliciteren. Dat kan ook met een advertentie! GePa wilde graag Vakopleidingen Totaal West-Brabant feliciteren met hun nieuwe praktijkhal. Met heel toepasselijk een foto genomen bij die opleiding, hebben wij een leuke tekst bedacht en een advertentie opgemaakt.
Want met veelzijdig opgeleide mensen, maak je grootse projecten.
Social media
Elke maand bedenken we posts voor de social media kanalen van GePa. Elk kanaal met een ander doel, dus met andere berichten.
Hiervoor zijn gestart met mooie stramienen op te maken, zodat de tijdlijn er straks verzorgd uitziet!
Teksten
Wij als KIK zijn maandelijks bezig met het afnemen van een interview bij/over het bedrijf GePa. Door elke maand een nieuw interview af te nemen, kunnen we zorgen voor een constante stroom aan interessante en relevante content. Bovendien kunnen we de interviews afstemmen op de specifieke behoeften en doelen van de klant, zodat de content nog beter aansluit op hun doelgroep. Of het nu gaat om interviews met medewerkers, klanten of experts in een bepaald vakgebied, wij helpen graag bij het creëren van waardevolle en boeiende content voor onze klanten.
Zo ging het bijvoorbeeld over Anand Binda van IW workforce over zij-instromer Davy. Een mooie samenwerking. Het interview was inspirerend, want het liet zien hoe persoonlijke ontwikkeling en passie voor techniek kunnen leiden tot succes in een nieuwe carrière.
En, wat is jouw KIK?
Neem contact op, vinden we leuk!