Het ontwikkelen van een concept

Vanuit een bepaalde insteek benaderen we de realiteit. In tekst en beeld. Een goed concept vormt de perfecte basis.

Voor we beginnen met de conceptontwikkeling, hebben we wat antwoorden nodig. Wat wil je eigenlijk bereiken? En welke boodschap past daar dan bij? Gaan we je doelgroep informeren, of ook aanzetten tot een actie? Kiezen we voor een stukje humor of houden we het serieus? De strategie die we bepalen, ligt ten grondslag aan het te ontwikkelen concept.

En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!

splet99 krog

Een concept als belangrijke fundering

Als we de strategie hebben bepaald, pakken we door. Voor goede conceptontwikkeling, dompelen we onszelf helemaal onder in zowel jouw bedrijf als jouw branche en de doelgroep die je voor ogen hebt.

We hebben hier een brainstorm methode voor ontwikkeld waar we precies die informatie uit kunnen halen die we nodig hebben voor een gegrond en eigen concept: jouw KIK en jouw kracht staan hierbij aan de basis. En met deze goede fundering kunnen we aan de slag met de ontwikkeling van jouw slagende concept.

En die fundering is van essentieel belang, want het concept zal de basis vormen voor jouw campagne. Het uitgangspunt voor de ontwikkeling van al je communicatiemiddelen.

Vanuit de conceptgedachte, met onze strategie in ons achterhoofd, bepalen we welke middelen het zijn die we in gaan zetten. Een structureel ingezette omnichannel aanpak zorgt ervoor dat jouw doelgroep er niet meer omheen kan: bij jou moeten ze zijn!

Markt 88
4701 PJ Roosendaal

0165 745 007
info@kikmc.nl

KvK: 61591262

En, wat is jouw KIK?

Neem contact op, vinden we leuk!

15 + 3 =