Achtergrond
In de acht jaar dat In de Roos makelaardij actief is op de Roosendaalse huizenmarkt, hebben zij een eigen plek verdiend.
Uit de kernwaarden en de positie van de concurrent, blijkt dat In de Roos een unieke propositie heeft en die uit zich niet alleen in je uitstraling, maar ook in het gevoel.
Ze passen qua aanpak bij de jonge vernieuwende garde, maar ook zeker bij de groep tussen 30 en 50 die wel van een frisse aanpak houden.
Zij hebben veel kennis en kunde in huis en dat zorgt voor een gerust gevoel. En juist dat gevoel ontbreekt nog wel eens bij een aantal concurrenten. Wat heel bijzonder is, want ondanks dat het nu vooral over de waarde van je huis gaat, je moet je er wel goed voelen, het moet je raken. Het gaat om je thuis.
De aanleiding was dat ze graag nóg vaker uitgenodigd wilden worden door mensen die hun huis verkopen. En daarvoor beginnen we graag bij het begin…
Contactpersoon: Sylvia Maas
Wil je meer weten over deze projecten? Neem gerust contact met me op!
En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!
Concept campagne
Vanwege hun unieke positionering in de woningmarkt, waarbij relatief weinig over het goede gevoel gesproken wordt, zou dit veel meer uitgebuit mogen worden. Want, als het gevoel goed zit, is de prijs ook meteen een stuk minder belangrijk.
Ze zijn de makelaar uit Roosendaal die je raakt. Die écht begrijpt waar het om gaat. En dat is dus niet het geld wat een huis waard is of kan worden, maar dat is een thuis.
Want uiteindelijk zijn we daar allemaal naar op zoek. De basis van ons concept is:
De makelaar die je raakt!
Een huis kopen is voor iedereen anders. Maar wat voor iedereen hetzelfde is, is het gevoel. Je neemt afscheid van jouw thuis om je geluk elders te zoeken.
Het draait om gevoel. Het raakt je. En daarom ben je ook op zoek naar die makelaar die jou raakt. Een die begrijpt waar je vandaan komt en waar je naartoe wilt. En die daarmee ook anderen weet te raken, waardoor jouw vertrouwde plek op een goede manier doorgaat naar de volgende.
Social media
De basis van dit concept voeren we door in de bestaande middelen en gaan later aan de slag met meer!
Voor social media hebben we bijvoorbeeld stramienen gemaakt, zodat de posts nog meer opvallenl
Ansichtkaart
En voor diegene die niet raak schoten en hun droomhuis aan hun neus voorbij ging, die krijgt een ansichtkaartje.
En, wat is jouw KIK?
Neem contact op, vinden we leuk!