Wat we doen

Je hebt een gedachtegoed, een product, dienst of boodschap en die wil je over de bühne krijgen. Als het goed is, weet je heel goed wat je wilt. Maar het is belangrijk dat we dit ook goed boven tafel krijgen. Dat kan heel goed met onze brainstorm methode, waarin we op zoek gaan naar jouw KIK en jouw kracht.

Na het logo en de huisstijl, maken een herkenbare en eigen beeldtaal en krachtige pitchtekst het af. De basis is gelegd!

splet99 krog

En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!

Logo

Het begint bij het begin: een logo dat niet alleen bij jou past, maar die ook jouw doelgroep aan zal spreken. Met kleuren en vormen en eventueel een beeldmerk die jouw onderscheidend vermogen zullen onderstrepen.

Beeldtaal

Een herkenbare beeldtaal ondersteunt je huisstijl. En daarmee zorgt een goede beeldtaal ervoor dat mensen begrijpen wat je doet en zich erdoor aangesproken voelen.

Huisstijl

Een huisstijl, de verzameling van je logo, beeldmerk en woordmerk, jouw kleuren, bepaalde vormen en lettertypes. De compacte weergave van waar jouw bedrijf voor staat.

Tekst

Zeker niet onbelangrijk is de pay-off met pitchtekst. Door de juiste toon aan te slaan tegen jouw doelgroep, voelen ze zich daadwerkelijk aangesproken. Gaan we tutoyeren of blijven we wat afstandelijker? Deze tone-of-voice trekken we door in al je middelen, van het schrijven van een tekst voor een flyer tot de tekst op de website, voor een professioneel geheel.

Markt 88
4701 PJ Roosendaal

info@kikmc.nl

KvK: 61591262

En, wat is jouw KIK?

Neem contact op, vinden we leuk!

14 + 1 =