Achtergrond
De Vier Jaargetijden, een totaal vernieuwend concept in de uitvaartbranche!
Niet meer op uur en tijd, maar puur op gevoel. Het mooie net gerenoveerde gebouw biedt voor ieder afscheid de beste faciliteiten.
Contactpersoon: Sylvia Maas
Wil je meer weten over deze projecten? Neem gerust contact met me op!
En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!
Logo
Voor deze nieuwe afscheidslocatie moest allereerst een logo komen. We hebben gekozen voor een tijdloos logo, dat rust uitstraalt. Ook de ondersteunende kleuren zijn neutraal en vastgelegd in een huisstijlsheet.
Brochure
Omdat juist de horeca in deze locatie zo bijzonder is, is besloten een aparte brochure daarvoor te maken. Deze hebben wij volledig binnen de nieuwe huisstijl ontworpen.
Storytelling
Tijdens de opening van het prachtige nieuwe pand heeft Luizter een luisterverhaal voorgedragen. Wij hebben geholpen met een stukje storytelling hiervoor.
Social media
Ze wilden graag zelf aan de slag gaan met social media, dus hebben wij ervoor gezorgd dat de basis daarvoor netjes staat.
En, wat is jouw KIK?
Neem contact op, vinden we leuk!