Een professionele flyer

Belangrijkste waar je over na moet denken is het doel van je flyer. Wat wil je ermee bereiken? En zorg er dan dus voor dat de boodschap die op die flyer zet, daar ook aan bijdraagt. Tweede is leesbaarheid. Door niet al teveel tekst te gebruiken, koppen die triggeren en beeldmateriaal dat aansluit bij de beleefwereld van je doelgroep én jouw boodschap versterkt, krijg je een professioneel geheel en is de kans het grootst dat je jouw doel bereikt.

En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!

splet99 krog

Flyers verspreiden

Als je dan die perfecte flyer gemaakt hebt, is het wel de bedoeling dat je er iets mee gaat doen. Je kunt ze uitdelen op een evenement, meegeven aan een klant die iets bij je gekocht heeft, of huis-aan-huis verspreiden wanneer je een grotere groep mensen wilt bereiken.

Laat de wijze van verspreiding ook weer afhangen van zowel je doel als je doelgroep.

Door een flyer een extra functie mee te geven, zoals een korting voor een tweede aankoop, of belangrijke informatie waar je doelgroep niet zonder kan, geef je een bepaalde bewaarwaarde aan jouw flyer. Is dat het geval, ga dan voor een standaard formaat van de flyer, waardoor het bewaren ervan ook makkelijker is.

Markt 88
4701 PJ Roosendaal

0165 745 007
info@kikmc.nl

KvK: 61591262

En, wat is jouw KIK?

Neem contact op, vinden we leuk!

14 + 2 =