Achtergrond

Samen met Spadel hebben we ons gebogen over de vraagstelling hoe we Spa Touch Of, een product dat zich inmiddels in de retail bewezen heeft, in de horeca kunnen introduceren. Een landelijke campagne die exclusief via Sligro loopt.

Welke doelgroepen willen we benaderen en op welke manier doen we dat dan? De randvoorwaarde dat er exclusief verkocht zal worden via Sligro, heeft ervoor gezorgd dat we naast de medewerkers van Spa ook de medewerkers van Sligro goed op de hoogte moeten brengen van de trends en ontwikkelingen in de markt. De grootste doelgroep is daarnaast de eigenaren van horecagelegenheden. Secundair zijn hun personeelsleden en tenslotte de consument. We zijn als eerste stap dan ook met alle partijen om tafel gegaan om een strategie te bepalen. Van daaruit hebben wij een plan gemaakt. Hoe gaan we deze doelgroepen benaderen en overtuigen?

Contactpersoon: Sylvia Maas

Wil je meer weten over deze projecten? Neem gerust contact met me op!

En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!

Storytelling met animatie

Omdat het verhaal van Spa Touch Of er eentje is om door te vertellen, hebben we de focus gelegd op storytelling. Omdat mensen bewuster en gezonder leven, kiezen ze graag ook gezonde producten. Mineraalwater is de trend van dit moment en krijgt een extra dimensie als er koolzuur in zit. Voor de variatie kies je nu Spa Touch Of. Succesvol in de retail, nu ook verkrijgbaar in de horeca.

Het verhaal van Spa Touch Of wordt perfect toegelicht in de animatievideo die we hebben ontwikkeld voor het personeel van Spa en Sligro.

POS pakket

Bij aankoop van twee kratjes Spa Touch Of (exclusief bij Sligro) krijgen horeca ondernemers in Nederland een POS pakket mee. Daarin zit voor de ondernemer een uitlegkaart en een inspiratieboekje/pop-up bol met daarop alle voordelen voor de ondernemer.

Om zijn klanten erop te wijzen dat Spa Touch Of in zijn zaak verkrijgbaar is, hebben we twee stapels viltjes, zes Spa glazen, tafelkaartjes en ansichtkaartjes met leuke spreuken opgenomen. Alles om doordrongen te worden van de voordelen van Spa Touch Of en zijn klant te kunnen inspireren!

POS pakket
revija mazda grafično oblikovanje

Communicatie via Sligro

Sligro heeft zelf verschillende kanalen met een groot bereik. Deze hebben we dan ook volop gebruikt voor onze klant. Zo kun je gebruik maken van een advertentie in hun thema magazine De Exclusief, een e-mailing naar huidige klanten van Sligro en online banners op Foodbrigade.nl. Ook Spa Touch Of heeft hierin zijn plek gevonden!

Product presentatie

Om Spa Touch Of een herkenbare plaats in de Sligro te geven, hebben we opvallende stickers gemaakt voor op de herkenbare blauwe kratjes. Een zuil en een A3 poster zorgen voor de extra aandacht voor de POS boxen die de ondernemers mee mogen nemen bij aankoop van twee kratjes. Een mooie productpresentatie op locatie zo!

opel magazin

Ansichtkaarten

We hebben verschillende leuke ansichtkaarten gemaakt met quotes. Deze kan de horecabezoeker meepakken en opsturen.

Aankleding horeca

Verschillende horecagelegenheden door heel Nederland zijn in Spa Touch Of sferen. Wij hebben koelkasten bedrukt, kussens gemaakt, schorten, stoepborden en samen met het POS pakket dat bij de Sligro ligt, kan de consument er niet meer omheen dat in deze horecazaak Spa Touch Of verkrijgbaar is!

opel magazin
 

Rietschotten 1
4751 XN Oud Gastel (Roosendaal)

info@kikmc.nl

En, wat is jouw KIK?

Neem contact op, vinden we leuk!

13 + 5 =