Buitenreclame voor regionale bekendheid

Als je buitenreclame inzet, is het belangrijk te beseffen dat mensen over het algemeen niet de tijd hebben om uitgebreid te kijken. Zorg dus voor een eyecatcher en gebruik niet teveel tekst.

Bij buitenreclame richt je je op alle mensen in een bepaalde regio. Door je boodschap en je uiting precies bij jouw doelgroep binnen deze grote groep mensen aan te laten sluiten, krijg je een zo groot mogelijk bereik te pakken.

Natuurlijk zijn er ook veel mensen die (nog) niet tot jouw doelgroep behoren die deze boodschap gaan zien. We noemen dit waste. Dat is ook de reden dat buitenreclame over het algemeen sterk bijdraagt aan de regionale naamsbekendheid. Deze mensen hebben jouw naam immers wel al een aantal keren voorbij zien komen.

En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!

splet99 krog

Buitenreclame die opvalt

Vaak kiezen we voor deze manier van reclame maken omdat we een bepaalde actie willen communiceren, denk aan een open dag van een school of aan de openingstijden van een winkel tijdens feestdagen.

De kracht van herhaling

Buitenreclame is een medium dat altijd, 24 uur per dag, 7 dagen per week ‘aan’ staat en daarom bereik je er ook zoveel mensen mee, die dagelijks vaak meerdere keren dezelfde routes af leggen.

Omdat buitenreclame zo prominent is, komen mensen er ook nog eens elke dag herhaaldelijk mee in contact en zullen ze het niet snel kunnen missen.

Ook hierbij geldt dat slechts één plaatsing weinig zal doen. Herhaling binnen een bepaalde periode of door het plaatsen van meerdere borden op verschillende plaatsen, is daarom essentieel voor het laten slagen van jouw actie.

Markt 88
4701 PJ Roosendaal

info@kikmc.nl

KvK: 61591262

En, wat is jouw KIK?

Neem contact op, vinden we leuk!

13 + 8 =