Achtergrond
De Training Factory is het aanzetstaal van een organisatie. Zij kijken van buitenaf naar waar het vanbinnen vastloopt. Kijken waar mensen, processen en structuren aangescherpt kunnen worden. Zo vinden ze de oorzaak en dus het begin van de oplossing. De Training Factory scherpt aan!
Kom je er zelf niet uit met je kernwaarden? Dan helpen zij je verder. Voor zichzelf hebben ze natuurlijk hun kracht heel helder omschreven. Makkelijk voor ons dus!

Contactpersoon: Sylvia Maas
Wil je meer weten over deze projecten? Neem gerust contact met me op!
“Aangenaam verrast door deze krachtige passende huisstijl!”
Patty van Kerckhoven
Logo en huisstijl
We hebben een nieuw logo voor ze ontworpen. Natuurlijk kregen we een complete briefing, omdat zij al heel goed na hadden gedacht over hun kracht. Hun kernwaarden zijn betrokken, nuchter en waardevol.
Met een beeldmerk dat een duidelijk link naar hun pay-off heeft: Training Factory scherpt aan! Ook de kleur past veel beter bij ze (dan het eerdere blauw). Het warme, menselijke oranje gecombineerd met het zakelijke zwart. Ook komt dit beeldmerk goed tot uiting in hun beeldtaal.
Website ontwerp
En inmiddels is ook de basis af: visitekaartje en de website die wij hebben mogen ontwerpen.
Chocolade mailing
Kijk zo val je wel op als je dit geeft aan je relaties! Een leuke chocolade mailing maakt iedereen blij.
Apart logo voor een dienst
Het YTP (Young Talent Program) van De Training Factory biedt talentvolle medewerkers de mogelijkheid om zich te ontwikkelen in hun leiderschap. Wij mochten voor dit programma een eigen label ontwikkelen en hebben dat gedaan vanuit de huisstijl elementen die we al eerder maakten.
Een eigen product, eigen merk, waarmee de Training Factory de waarde van dit programma goed kan communiceren. Met een mooie flyer.