Achtergrond
Dutchess of Beauty oftewel “Hertogin van de Schoonheid”, is een nieuw merk met beauty producten van Nederlandse bodem. Samen met hen hebben we een gedegen basis neergezet en zorgen we voor bekendheid van dit merk en haar producten.

Contactpersoon: Marloes Boogaard
Wil je meer weten over deze projecten? Neem gerust contact met me op!
“KIK is een klein bureau met een groot netwerk, dat is hun kracht!”
Carien Vogt
Logo ontwerp
Als de naam is bepaald, moet er een concept komen voor de uitstraling van deze nieuwe beautylijn. We hebben gekozen voor een elegante stijl, passend bij een trendy en chique vrouw.
Het logo geeft een koninklijk gevoel door de toevoeging van het beeldmerk. Een vloeiend icoon dat past bij een elegante stijl. Het logo heeft een fijn lettertype, clean en en neutraal van kleur. Passend bij hun producten.
Beeldtaal
Vervolgens hebben we een beeldtaal ontwikkeld, passend bij hun doelgroep, met pasteltinten die het geheel afmaken. De toevoeging van de kleuren in de beelden, maken het ‘eigen’. Voor ‘ogen’, ‘lippen’ en ‘huid’ en apart beeld.
Omdat de producten het middelpunt zijn in deze site, is professionele productfotografie gewenst. Ook dit hebben wij verzorgd.
Verpakkingen
De verpakkingen hebben we ook heel clean gehouden, dat valt op in een druk schap! Strak wit met subtiel kleurgebruik.
Dit eyelash serum heb je vast al in de salons en winkels zien liggen. Inmiddels kunnen we er niet meer omheen! We hebben inmiddels een mooie display ontwikkeld en deze vervolgens professioneel laten fotografen.
Website met webshop
De website hebben we volledig ontworpen en gebouwd. Hij is gebouwd in WordPress en later is er een webshop aan toe te voegen. Een bijzonder ontwerp, net even anders dan anders.
.
Beursstand
Heb je ze gezien op een beurs? Dan kan! Want de stand valt zeker op. Op de beurs voelde een bezoeker zich echt een hertogin van de schoonheid.
Blog
En tegenwoordig schrijft de Hertogin ook om de maand een blog over alles wat zij meemaakt als schoonheidsspecialiste. Wij schrijven namens haar elke keer weer een over een passend onderwerp.
Deze blogs schrijven we op basis van een persona volgens het inboundmarketing principe.