Achtergrond
Met verschillende activiteiten spreken we de doelgroepen aan, middels een pakkend uitnodigingstraject.
Het gebouw heeft de vorm van een vogel. Dit refereert aan het logo en aan het ‘uitvliegen’. De Mytylschool zorgt ervoor dat de leerlingen veilig en goed kunnen uitvliegen. Dat ze kunnen gaan werken of kunnen worden opgevangen bij de dagbesteding.

Contactpersoon: Marloes Boogaard
Wil je meer weten over deze projecten? Neem gerust contact met me op!
En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!
Campagne
Vandaar dat wij aan deze opening de volgende pay-off gekoppeld hebben:
‘Goed voorbereid uitvliegen naar een mooie toekomst!’
Op basis van een foto van het gebouw, hebben we een campagnebeeld ontwikkeld. Met daaraan de nieuwe pay-off en alle USP’s van het gebouw gekoppeld. Passend bij alle verschillende doelgroepen. Samen met de Mytylschool hebben we voor elke doelgroep een activiteit bedacht tijdens de openingsweken. En elke doelgroep wordt op een eigen manier uitgenodigd.
Film
Verder hebben we een film gemaakt, waarin voor iedereen direct duidelijk is wat de voordelen van dit gebouw zijn en waarom de leerlingen nu nóg beter voorbereid kunnen uitvliegen naar een mooie toekomst!
Bedankje medewerkers
Later hebben we ook nog een bedankje mogen maken voor hun medewerkers. We hebben een kaartje gemaakt dat ze zelf aan een boompje hebben gehangen.
En, wat is jouw KIK?
Neem contact op, vinden we leuk!