Ben jij al klaar voor jouw KIK?
Jij hebt een fantastisch product, een mooi bedrijf, maar je hebt het idee dat er iets niet klopt. De uitstraling past niet meer bij het bedrijf en/of de doelgroep. Je bent gegroeid, je doelgroep is veranderd, wat de reden ook is, er is werk aan de winkel.
We gaan samen een strategie bepalen om die positionering op orde te krijgen. Waarom klopt je huidige positionering niet meer? Wat wil je bereiken? We willen graag jouw KIK nóg beter specificeren.
Ook willen we weten waar jouw KIKkracht ligt, waarom kiest iemand voor jullie?
Wij helpen jou graag met bepalen van de basis uitgangspunten door middel van onze KIK-off brainstorm en een strategisch plan. En staat je positionering als een huis? Dan kunnen we samen jouw naamsbekendheid vergroten!
Zo bereiken we jouw KIK: positionering
De strategie staat, tijd om te gaan bouwen aan een sterk merk! Pas daarna kunnen we verder met de volgende stappen en gaan we naar buiten communiceren.
Concept
Een concept is meer dan een idee alleen. Een concept is gegrond, heeft een kop en een staart en een duidelijk doel voor ogen. Vanuit een bepaalde insteek benaderen we de realiteit. In tekst en beeld. Een goed concept vormt de perfecte basis.
Sterk merk
Een huisstijl, bestaande uit een logo, kleurbepaling, lettertypes, zijn toch wel je vertrekpunt wanneer je naar buiten wilt communiceren. Een herkenbare en eigen beeldtaal en krachtige pitchtekst maken het af. De basis van een sterk merk is gelegd!
En, wat is jouw KIK?
Neem contact op, vinden we leuk!