Achtergrond

De Roosendaalse binnenstad heeft veel te bieden. In het winkelhart van de stad zijn vele mooie speciaalzaken, gezellige horecagelegenheden en unieke winkels. Daar zijn ze bij Collectief Roosendaal maar al te trots op en dit willen ze zichtbaar maken aan bewoners en bezoekers. Collectief Roosendaal is dé vereniging voor alle ondernemers in de binnenstad van Roosendaal. Samen gaan ze voor een bruisend Roosendaal.
Marloes Boogaard

Contactpersoon: Sylvia Maas

Wil je meer weten over deze projecten? Neem gerust contact met me op!

En, wat is jouw KIK?

Het verhaal achter ’t magazine

Soms heb je projecten waar je echt je ziel en zaligheid in kwijt kunt. Dit was er zo eentje. Collectief Roosendaal heeft ons gevraagd om mee te denken over hoe we meer mensen naar de binnenstad te trekken, deze langer kunnen laten vertoeven en stimuleren om meer combinatiebezoeken te doen.

Wij zochten deze oplossing in een mooi magazine waarin we de beleving van de binnenstad bij de mensen thuis op de mat zouden laten vallen in de hele gemeente Roosendaal. De aanbiedingen van de ondernemers zorgen ervoor dat de Roosendaler weer uit zijn stoel komt en richting de binnenstad komt.

Van het bedenken van het concept, tot het afnemen van de interviews, fotografie, design van het complete magazine, tot aan het coördineren van de couponnetjes en de advertenties, we hebben al onze organisatie skills erin zitten, plus de creativiteit waarmee we dit prachtige magazine hebben vormgegeven. Een echte teameffort dus!

Huisstijl

Voor de Roosendaalse binnenstad werken we met een huisstijl die door Citymarketing is vastgelegd. En geldt voor de hele stad. Maar binnen deze huisstijl hebben we er een eigen draai aan gegeven.

Persoonlijk contact

Voor dit project hebben we heel wat kilometers afgelegd, zo’n magazine komt er niet vanzelf. Daarvoor heb je mensen nodig, en wij doen niets liever dan contact leggen met ondernemers. Daarom hebben we vele uren in de stad doorgebracht, bij iedere ondernemer persoonlijk langs om dit mooie concept uit te leggen en uiteraard de leukste ondernemers te vinden voor deelname aan het magazine. Het resultaat is een prachtig magazine vol inspirerende & authentieke verhalen en bedrijven!

 

Nog meer in beeld! 

Als dit geen succes wordt, weten wij het ook niet meer. Met de bereikborden kunnen we niet ongezien blijven. Het magazine krijgt extra aandacht op LED-schermen door de hele stad. Ook op het scherm in de Roselaar zal het magazine regelmatig voorbij komen! Deze moderne en opvallende manier van presenteren zorgt ervoor dat het magazine niet te missen is. Zo bereiken we een breed publiek en vergroten we de zichtbaarheid van de deelnemende ondernemers.

Je kunt er echt niet omheen

Daarnaast hebben we posters gemaakt. Deze kunnen door de ondernemers die hun deelname aan dit magazine extra in de schijnwerpers willen zetten ophangen. Loop je door de binnenstad, is de kans groot dat je er eentje zal spotten!

Markt 88
4701 PJ Roosendaal

0165 745 007
info@kikmc.nl

KvK: 61591262

En, wat is jouw KIK?

Neem contact op, vinden we leuk!

10 + 3 =