Vooruitblikken
Een jubileum behaal je niet in je eentje. Daar heb je goede relaties voor nodig. Zo werken wij al jaren samen met onze klant Cable Partners. Daarom blikken wij terug en ook graag vooruit met Rob van Beek, directeur van Cable Partners.

Noortje Lambregts
Wil je meer weten over dit onderwerp? Neem gerust contact met me op!
Vooruitkijken naar de volgende 10!
Cable Partners verkoopt elektriciteitskabels en toebehoren. Service staat bij Cable Partners voorop. Rob vertelt: “Wij gaan voor maatwerk, kennis en betrokkenheid. Wij leveren in heel Nederland en in het buitenland, met als doel dat onze klant direct met de geleverde kwaliteitsproducten aan de slag kan!”
Terug in de tijd
Maar duidelijk is dat de service voor dit bedrijf voorop blijft staan. “Wij hebben ons servicelevel onder andere kunnen verhogen door te verhuizen naar onze locatie aan het Klerkenveld. Hier hebben wij plek voor de grote voorraad en voldoende ruimte om te groeien. Er komt steeds meer concurrentie die ervoor zorgt dat wij alert moeten blijven en moeten anticiperen op de actualiteiten in de markt. Toen er een paar jaar geleden een brandkeurmerk voor elektriciteitskabel ontstond, waardoor bedrijven zich aan bepaalde regels binnen brandklassen moesten houden, veranderde er veel voor ons. Wij moesten toen laten zien wat voor kennis wij in huis hebben en dat is gelukt,” aldus Rob.
Een blik naar de komende 10 jaar
Samen blijven ontwikkelen
Sinds 2015 werkt Cable Partners samen met KIK Marketing en Communicatie. “Wij konden uit verschillende bedrijven kiezen voor onze marketing. KIK wist ons te verrassen daarom hebben wij voor hen gekozen. Wij wilden als bedrijf meer opvallen. Naast de marketing hebben zij voor ons ook een vernieuwende huisstijl gemaakt. Het plan achter de huisstijl hebben zij mee mogen bedenken.
Rob geeft aan dat hij de samenwerking met ons prettig vindt. “KIK biedt een luisterend oor en zij grijpen een opdracht met beide handen aan.
Tijdens een samenwerking is het belangrijk om met elkaar mee te kunnen groeien. Daarnaast houden zij ons alert op de veranderingen op marketinggebied, zij denken altijd met ons mee,” vertelt Rob. Dat wij ons hebben ontwikkeld de afgelopen jaren dat mag wel duidelijk zijn. “Het ontwikkelen van KIK moeten zij blijven doen. Ik twijfel er niet aan en dat zij dat oók met beide handen zullen aanpakken. Sta samen klaar voor nieuwe uitdagingen!”
Een anecdote?
Toen wij de vraag stelden of Rob nog een leuke anekdote wist, antwoordde hij: “Dat kan ik echt niet vertellen. Dat is te gênant voor woorden.” Laten wij daar dan maar mee afsluiten. Want dit maakt wel duidelijk dat naast serieuze gesprekken, er ook genoeg ruimte is voor een geintje.
En, wat is jouw KIK?
Neem contact op, vinden we leuk!