Soms heb je gewoon handjes nodig!
Zo pakken we dat aan: marketing outsourcing
Met marketing outsourcing werkt onze marketing en communicatiemedewerker een vast aantal uren in de week voor je. Waarbij ze ook een aantal uur per week of maand bij je op kantoor kan komen.
Is er een week even wat minder uur te besteden? Dan inspireren we je met mooie dingen. Had je al nagedacht over dat eindejaarsgeschenk? Jouw communicatiemedewerker komt zelf met ideeën, want jouw communicatie is haar verantwoordelijkheid. Als kartrekker, pakt zij hierin de lead.
Ligt jouw wens qua aanpak een beetje in het midden? Dat kan ook, dan kijken we op welke manier we het beste samen kunnen werken.
Offline activatie
Door een combinatie te maken van offline en online middelen, een zogenaamde crossmediale aanpak, krijgen we het beste resultaat van jouw campagne!
We hebben jarenlange ervaring in de ontwikkeling van advertenties, flyers, posters, kaarten en brochures, maar denken ook graag mee over jouw bedrijfspresentatie, beursstand, de belettering van je gevel of een slimme inzet van buitenreclame.
Online marketing
Online marketing gebruik je om je vindbaarheid te vergroten. Want met een website alleen ben je er nog niet. Wij ontwerpen en bouwen je website, aangekleed met content in de vorm van tekst, beeld, animatie en video.
En we zorgen ervoor dat je website in beeld komt bij je doelgroep. Dit via verschillende online kanalen zoals social media, e-mail marketing en Google.
Evalueren en inspireren
Als je online tools eenmaal goed staan en het gaat lopen, houden wij constant voor je in de gaten of de resultaten nóg beter kunnen. We stellen periodieke rapportages voor je online marketing op.
Op zoek naar meer inspiratie? Een maandelijkse brainstorm houdt je scherp!
Bureau Binnenstad
Als rasecht Roosendaals bureau, gevestigd in de binnenstad, is het een hele eer om bij dit mooie centrum betrokken te mogen zijn.
Onder onze tak marketing outsourcing hebben we één persoon toegewezen aan Bureau Binnenstad. Sylvia regelt op projectmanagement niveau alle marketing en communicatie voor de Roosendaalse binnenstad. Zij werkt een vast aantal uren in de week voor deze klant, met wekelijks een meeting.
Een mooi stukje samenwerking met verschillende partijen met eigen belangen komt hierbij om de hoek kijken. Sylvia houdt de vinger aan de pols op gebied van promotie voor de binnenstad, maar ook het goed vermarkten van het reeds bestaande loyaliteitsprogramma ROOS24 en de doorontwikkeling van de ROOSapp.
Cable Partners
Cable Partners is opgericht in 1995 als handelsonderneming in elektriciteitskabels en toebehoren. In de loop der jaren hebben zij zich ontwikkeld tot een vooraanstaande en betrokken partner in de elektrotechnische branche.
Voordat we aan de slag gingen met marketing outsourcing, hebben we voor deze klant eerst de strategie bepaald en de basis van hun positionering goed weggezet. Ook hebben we voor de klant een aantal losse campagnes op projectbasis gemaakt. Klik hier om deze projecten te bekijken.
Toen de basis stond, zijn we direct aan de slag gegaan met foldermateriaal, flyers, notitieboekjes en advertenties. Ook maken we voor deze klant elke maand e-mail banners voor nieuwsbrieven van partners. En elk jaar verzorgen we een leuke kerstwens en kerstkaart.
Met een sterk concept zijn deze uitingen gemakkelijk en snel te ontwikkelen. Sylvia zit maandelijks om tafel met deze klant om te inspireren en evalueren.
Future Learning
Voor bedrijven die te maken hebben met het beheer, organisatie en ontwikkeling van opleidingsprogramma’s heeft Future Learning de oplossing. Zij maken leren voor medewerkers aantrekkelijk en effectief en de organisatie ervan beheersbaar.
Hun propositie verandert, omdat hun aanbod uitgebreid wordt. Het helder krijgen van de propositie en focusdoelgroepen, is ons vertrekpunt. Onder onze tak marketing outsourcing hebben we één persoon toegewezen aan Future Learing. We starten graag bij het begin. Pas daarna kunnen we de basis van de communicatie optimaliseren.
Marloes pakt daarna door met het verbeteren van de naamsbekendheid, zal inbound marketing toepassen én gaat de doelgroep direct benaderen. Dit natuurlijk met de inzet van een multichannel aanpak.
Zij gaat hier met een vast aantal uren mee aan de slag en ze zien elkaar om de week.
Stichting MVI
Stichting MVI stelt zorgondernemers in staat om tegen een laag vast maandbedrag een eigen gepersonaliseerde (rolstoel) bus te kunnen rijden. Hiermee werkt Stichting MVI actief mee aan de eenzaamheidsbestrijding van minder mobiele doelgroepen.
Zij hebben zoveel ideeën, er is zoveel te communiceren, daar gaat Marloes haar tanden in vastbijten.
Met allereerst eens helder krijgen wat hun KIK is. Wat willen ze met marketing en communicatie bereiken? Daarna volgt een plan van aanpak, nemen we de huidige communicatiemiddelen onder de loep en gaan we aan de slag met de doelstellingen.
Marloes gaat hier met een vast aantal uren mee aan de slag en gaat elke week bij deze klant op bezoek.
En, wat is jouw KIK?
Neem contact op, vinden we leuk!