Achtergrond

Monteurs werven, dat is voor veel technische bedrijven een dingetje. Zo ook voor het groeiende bedrijf AAproTec. Als je daar binnenstapt, dan voel je het: hier wil je werken. Wat een mooi bedrijf met enthousiaste mensen. Klanten weten dit, maar die potentiële medewerker ziet dat nog niet. 

Na een korte brainstorm bij dit bedrijf, wisten we wat we moesten doen. Die employer branding moet beter. 

Marloes Boogaard

Contactpersoon: Marloes Boogaard

Wil je meer weten over deze projecten? Neem gerust contact met me op!

Wij hebben 4 monteurs aangenomen, bedankt KIK!

Willem-Jan Quist

Teksten voor ‘Werken bij’ website 

Met een ‘Werken bij’ website kun je nét wat meer dan een pagina op je huidige website. Je kunt hier je doelgroep op een eigen manier aanspreken, wat minder formeel. Dit is dé plek om je bedrijf aan potentiële medewerkers te laten zien. Op ons advies, hebben zij deze website laten bouwen. En wij hebben de teksten hiervoor mogen verzorgen. Daarnaast hebben we een tekst geschreven voor een advertorial in de Bode.

Waarom werken mensen eigenlijk zo graag bij je, we laten het de medewerkers zelf vertellen! Wel zo authentiek.

Na een korte brainstorm over hun cultuur, konden wij op de juiste manier de doelgroep aanspreken. Een mooie basis om mee naar buiten te gaan!

Employer branding inzetten om monteurs te werven

Markt 88
4701 PJ Roosendaal

0165 745 007
info@kikmc.nl

KvK: 61591262

En, wat is jouw KIK?

Neem contact op, vinden we leuk!

11 + 3 =