Professionele logo en huisstijl ontwikkeling
Een mooi plaatje is nog geen goed logo. En wat je zelf misschien persoonlijk heel mooi vindt, is ook niet meteen een krachtig logo. Een logo moet functioneel zijn. Het moet afgestemd zijn op je doelgroep. Een goed logo zorgt voor herkenning, en draagt bij aan naamsbekendheid en identiteit. Bovendien onderscheid je je ermee van andere bedrijven. Maar een logo en huisstijl is ook creatief en origineel. Precies die combinatie, daar zorgen wij voor!
Alle uitgangspunten krijgen we boven water met een brainstorm.
En, wat is jouw KIK? Vertel ’t ons!
En zijn we er dan?
Nee, als die basis staat is er nog meer werk aan de winkel! Al je middelen, online en offline, moeten afgestemd worden op deze nieuwe huisstijl. Denk hierbij aan je website, bedrijfspresentatie, je gevelbelettering en je e-mail marketing bijvoorbeeld.
Bekijk gerust op onze homepage wat we verder voor je kunnen doen.
En, wat is jouw KIK?
Neem contact op, vinden we leuk!