fbpx

logo


Neem contact op voor een afspraak. Vinden we leuk!

KIK Marketing en Communicatie
Rietschotten 1 Oud Gastel (Roosendaal)
0165 – 745 007
info@kikmc.nl

Search
Mooie nieuwe klant voor KIK: Stoffels Bleijenberg
fade
9257
portfolio-item-template-default,single,single-portfolio-item,postid-9257,eltd-core-1.1.2,averly-ver-1.5,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-follow-portfolio-info,eltd-main-style1,eltd-disable-fullscreen-menu-opener,eltd-header-standard,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,eltd-dark-header,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,eltd-enable-sidemenu-area-opener,eltd-side-menu-slide-with-content,eltd-width-370,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

Concept, Portfolio, Social, Tekst

Stoffels Bleijenberg

Schoonmakers van Stoffels Bleijenberg zijn altijd dichtbij! Dit is hét schoonmaakbedrijf voor Zeeland en Brabant. Een familiebedrijf met roots in het Zeeuwse. Met vestigingen in Vlissingen, Terneuzen en Breda zijn ze altijd snel ter plaatse.

 

De kracht van Stoffels Bleijenberg zit hem in het persoonlijke. Ze hebben een prachtig en sterk familiebedrijf. Ze zetten de mens, medewerker, centraal. Bedrijven zijn op zoek naar kwaliteit, willen ontzorgd worden. Een stukje vertrouwen is belangrijk. Vertrouwen krijg je op verschillende manieren: door naamsbekendheid, het goede werk dat je levert en door een persoonlijke aanpak. Met een aantal garanties, straal je zekerheid uit en geef je vertrouwen mee. Het zijn De Stoffels Bleijenberg Beloftes.

 

We kregen eigenlijk twee vraagstellingen mee. Voor Sales ging dit over de positionering als hotelspecialist in de regio Brabant en als zorgspecialist in de regio Brabant en Zeeland. Voor P&O gaat het om employer branding.

 

Employer branding

We zijn gestart met een brainstorm en de ontwikkeling van de Beloftes, het concept. Dit is nog niet gereed, maar we zijn wel alvast doorgestoomd naar het stukje arbeidsmarktcommunicatie. Dit omdat er nú vakantiekrachten nodig zijn.

 

En dus hebben we een campagne ontwikkeld rondom het werven van vakantiekrachten. We hebben een medewerkers tevredenheidsonderzoek bestudeerd en kwamen tot de conclusie dat alles draait om de volgende drie pijlers:

  • Familiebedrijf: er is een informele sfeer en er wordt voor je gezorgd. Echt als een team.
  • Plezier: Je wordt gewaardeerd, ook door de klant. Medewerkers voelen zich betrokken, het werk doet er toe.
  • Afwisseling: werkzaamheden zijn gevarieerd en de werktijden/dagen zijn flexibel in te delen.

 

We hebben hier drie statements voor bedacht en de vacaturetekst hierop aangepast. Vervolgens hebben we een Instagram pagina ingericht en hebben campagnes in de tijdlijn en stories ingericht op de juiste doelgroep.

 

Ook hebben we posters/flyers ontwikkeld om op scholen te verspreiden.

 

Voor meer info over dit project - arbeidsmarktcommunicatie:

vraag het Marloes!

Voor meer info over dit project - sales:

vraag het Sylvia!