logo


Neem contact op voor een afspraak. Vinden we leuk!

KIK Marketing en Communicatie
Rietschotten 1 Oud Gastel (Roosendaal)
0165 – 745 007
info@kikmc.nl

Search
Een leuke partners om mee samen te werken: Pierre Belde makelaardij
fade
7119
portfolio-item-template-default,single,single-portfolio-item,postid-7119,eltd-core-1.1.2,woocommerce-no-js,averly-ver-1.5,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-follow-portfolio-info,eltd-main-style1,eltd-disable-fullscreen-menu-opener,eltd-header-standard,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,eltd-dark-header,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,eltd-enable-sidemenu-area-opener,eltd-side-menu-slide-with-content,eltd-width-370,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive

Branding, Concept, Fotografie, Outdoor, Print, Social, Tekst, Website

Pierre Belde makelaardij

Ben je op zoek naar een appartement, eengezinswoning of vrijstaande woning in Woensdrecht of Bergen op Zoom? Of wil je je huis juist verkopen? Over het algemeen hebben mensen weinig ervaring met deze zaken. Dan is het goed als er iemand is die je de weg wijst, behoedt voor valkuilen en zaken gewoon prima regelt. En dat doet Pierre Belde Makelaardij, een startup uit Bergen op Zoom.

 

Het kleurgebruik voor een makelaarsbedrijf moet opvallend en herkenbaar zijn. De meest gebruikte kleuren in deze branche: je ziet vooral veel blauw, geel en rood voorbij komen. Daarom kiezen wij voor Pierre Belde Makelaardij voor groen. Om contrast te geven aan de kleuren gebruiken we twee verschillende tinten grijs en als basis zwart en wit.

 

Het lijnenspel is in dit geval een toevoeging aan de beeldtaal van dit bedrijf, waarmee we een eigen en herkenbare stijl creëren. Dit komt niet alleen terug in het logo, maar ook in overige beelden en middelen. We kiezen voor beelden in zwart-wit, van herkenbare plaatsen uit Bergen op Zoom en Woensdrecht.

 

De basis die we gezet hebben wordt gedragen door de huisstijlmiddelen. In dit geval kiezen we naast de visitekaartjes voor een email handtekening, briefpapier en enveloppen. Alles binnen de gestelde regels van brancheorganisatie VBO.

 

Brancheorganisatie VBO ondersteunt makelaars met Wazzup; software waarmee makelaars op eenvoudige wijze een gebruikersvriendelijke website kunnen laten ontwikkelen. Wij hebben er samen met hen voor gezorgd dat het ontwerp van de website perfect binnen de huisstijl past en daarmee een unieke en eigen uitstraling behoudt.

 

Belangrijk hierbij zijn ook de teksten. Deze hebben we laten schrijven voor Pierre Belde Makelaardij. Ze passen perfect bij wie hij is en hoe hij zijn doelgroep wil aanspreken. Voor deze makelaar hebben we tevens flyers ontwikkeld om in verschillende wijken te verspreiden. Speciaal voor de Carnaval in Krabbegat hebben we een flyer gemaakt. Natuurlijk helemaal in de juiste huisstijl, maar qua taal net eventjes anders!

 

Pierre Belde kan zijn eigen social media prima bijhouden. We hebben hem op weg geholpen door Facebook, Twitter en LinkedIn voor hem in te richten en door een basis contentkalender voor hem te maken.

 

Natuurlijk worden er aan het eind van ’t jaar kerstkaarten gestuurd. Leuk als dit helemaal in je eigen huisstijl kan! Voor Pierre Belde Makelaardij hebben wij deze ontwikkeld.

 

Een spandoek kun je overal voor inzetten, natuurlijk kan dat ook voor de Carnavalsoptocht.

Voor meer info over dit project:

vraag het Sylvia!

Call Now Button