logo


Neem contact op voor een afspraak. Vinden we leuk!

KIK Marketing en Communicatie
Rietschotten 1 Oud Gastel (Roosendaal)
0165 – 745 007
info@kikmc.nl

Search
Beautymerk Dutchess of Beauty kiest voor KIK als communicatiepartner
fade
7126
portfolio-item-template-default,single,single-portfolio-item,postid-7126,eltd-core-1.1.2,averly-ver-1.5,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-follow-portfolio-info,eltd-main-style1,eltd-disable-fullscreen-menu-opener,eltd-header-standard,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,eltd-dark-header,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,eltd-enable-sidemenu-area-opener,eltd-side-menu-slide-with-content,eltd-width-370,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Beurs, Branding, Concept, E-mail, Fotografie, Print, SEO / SEA, Tekst, Website

Dutchess of Beauty

Dutchess of Beauty oftewel “Hertogin van de Schoonheid”, is een nieuw merk met beauty producten van Nederlandse bodem. Samen met hen hebben we een gedegen basis neergezet en zorgen we voor bekendheid van dit merk en haar producten.

 

Als de naam is bepaald, moet er een concept komen voor de uitstraling van deze nieuwe beautylijn. We hebben gekozen voor een elegante stijl, passend bij een trendy en chique vrouw.

 

Het logo geeft een koninklijk gevoel door de toevoeging van het beeldmerk. Een vloeiend icoon dat past bij een elegante stijl. Het logo heeft een fijn lettertype, clean en en neutraal van kleur. Passend bij hun producten.

 

Vervolgens hebben we een beeldtaal ontwikkeld, passend bij hun doelgroep, met pasteltinten die het geheel afmaken. De toevoeging van de kleuren in de beelden, maken het ‘eigen’. Voor ‘ogen’, ‘lippen’ en ‘huid’ en apart beeld.

 

De verpakkingen hebben we ook heel clean gehouden, dat valt op in een druk schap! Strak wit met subtiel kleurgebruik.

 

De website hebben we volledig ontworpen en gebouwd. Hij is gebouwd in WordPress en later is er een webshop aan toe te voegen. Een bijzonder ontwerp, net even anders dan anders.

 

Omdat de producten het middelpunt zijn in deze site, is professionele productfotografie gewenst. Ook dit hebben wij verzorgd.

 

Dit eyelash serum heb je vast al in de salons en winkels zien liggen. Inmiddels kunnen we er niet meer omheen! We hebben inmiddels een mooie display ontwikkeld en deze vervolgens professioneel laten fotografen.

 

Heb je ze gezien op een beurs? Dan kan! Want de stand valt zeker op. Op de beurs voelde een bezoeker zich echt een hertogin van de schoonheid.

Voor meer info over dit project:

vraag het Marloes!

Referentie:

KIK is een klein bureau met een groot netwerk en dat is volgens ons juist de grote kracht van KIK. Van idee tot eindproduct, alles verloopt via één en dezelfde contactpersoon, wat wij als zeer prettig samenwerken ervaren en waardoor zaken vlot verlopen. KIK neemt de leiding bij het vertalen van onze ideeën naar creatieve ontwerpen en concepten, dit neemt ons veel werk en kopzorgen uit handen. KIK luistert, bedenkt en past vervolgens toe. Kortom, een verademing om mee te mogen werken!" Carien Vogt, CRT Emotions