fbpx

logo


Neem contact op voor een afspraak. Vinden we leuk!

KIK Marketing en Communicatie
Rietschotten 1 Oud Gastel (Roosendaal)
0165 – 745 007
info@kikmc.nl

Search
Online marketing, social media en e-mail
fade
9355
page-template,page-template-full-width,page-template-full-width-php,page,page-id-9355,eltd-core-1.1.2,averly-ver-1.5,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-main-style1,eltd-disable-fullscreen-menu-opener,eltd-header-standard,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,eltd-dark-header,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,eltd-enable-sidemenu-area-opener,eltd-side-menu-slide-with-content,eltd-width-370,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
 

Online marketing, social media en e-mail

Je wil naar buiten met je product of dienst

De basis staat, nu wil je naar buiten met je product op dienst.

Online marketing

Om in het oog te springen bij de Google bezoeker, kunnen we Google ads inzetten, dit zijn advertenties die je via Google plaatst.

Hierin zijn legio mogelijkheden. Denk aan de reguliere tekstadvertenties boven de Google resultaten. Maar we kunnen ook Google Display (banners) inzetten of Google shopping.

Alles met als doel: relevante traffic genereren naar jouw website.

Remarketing

Met remarketing (ook wel getargeting genoemd) kun je advertenties (website banners) weergeven aan mensen die eerder op je website zijn geweest. Deze banners worden geplaatst op door Google geselecteerde websites. Als iemand bijvoorbeeld je website verlaten heeft, zonder wat te kopen of contact op te nemen, kun je ze met remarketing opnieuw bereiken.

Remarketing is een erg effectieve manier van online adverteren, omdat je banners getoond worden aan mensen die al bekend zijn met je bedrijf. Je hoeft dus niet heel veel informatie te geven of uit leggen wie je bent en wat je doet. De interesse is er dus al, jouw banner hoeft iemand alleen nog maar over te halen over te gaan tot een aankoop.

De advertentiekosten van remarketing zijn relatief laag. Ze zijn gelijk aan normale advertenties in Google, maar de opbrengsten zijn gemiddeld meer dan twee keer zo hoog.

Je kunt remarketing breed inzetten. Het kan via Google, zodat je banner op diverse websites getoond wordt die je bezoekt. Maar je kunt remarketing ook inzetten op Facebook. Zo komt onze eigen advertentie regelmatig in je tijdlijn voorbij als je eerder onze website hebt bezocht (vanaf nu dus ook…).

Lees meer hierover in ons blog.

Social media

Social media is een perfect medium om je content te verspreiden en leads naar je website te sturen. Een mooie manier om klanten aan te trekken in plaats van je product te pushen. Past dus goed bij een inbound marketing strategie.

Afhankelijk van je wens, kunnen we ondersteunen bij het inrichten van deze kanalen, maar ook het bijhouden ervan. Sowieso is het verstandig om een contentkalender te maken. Dit is een overzicht waarin je goed kunt bijhouden welke categorie berichten je wanneer gaat plaatsen. Dit helpt bij het behouden van een goede structuur en een bepaalde variëteit in je berichten. Dit is belangrijk voor het behoud van je volgers: zo blijf je interessant voor je doelgroep. We kunnen berichten zoeken, schrijven, plannen en plaatsen.

Social media adverteren

Wanneer de basis van je social media goed staat, de bedrijfspagina klopt en het kanaal is gevuld met berichten en evt. stories, kunnen we er ook voor kiezen om via social media te adverteren. Handig is dat je hiermee meer mensen bereikt en de doelgroep kunt instellen.

Wij richten een bedrijfsmanager in voor je bedrijfspagina en zetten een campagne klaar. Deze campagne bevat bijvoorbeeld 3 verschillende advertenties op de tijdlijn en stories van Instagram of Facebook. Ook een LinkedIn campagne is mogelijk.

Als de campagne klaarstaat, kun je zelf het budget bepalen en de advertenties aan/uit zetten of bijstellen.

Online marketing

E-mail marketing

Je kunt e-mailmarketing inzetten voor het werven van nieuwe klanten en traffic naar je website genereren.

Handig is dat je alles precies kunt instellen en automatiseren, zodat je er bijna geen omkijken meer naar hebt. Je gaat niet meer alleen naar één mailinglijst verzenden, maar je segmenteert. Niet elke ontvanger heeft dezelfde interesse en zoals we weten, gaat ’t om relevantie. Je kunt een bericht personaliseren zodat je echt de aandacht trekt.

Door de juiste lay-out en opvallende call-to-actions gaat e-mail marketing je naast heel veel inzichten ook conversie ook opleveren.

Tips lezen over e-mail marketing? Lees ons blog!

Neem contact op!

Wat wij precies allemaal doen? Neem contact op. Vinden we leuk!

CONTACT
Ben je geïnspireerd geraakt of ben je benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Bekijk de homepage!
Bekijk onze projecten!
Zie hier een greep uit ons portfolio
  • All
  • Beurs
  • Branding
  • Concept
  • E-mail
  • Fotografie
  • Outdoor
  • Print
  • SEO / SEA
  • Social
  • Tekst
  • Video
  • Website